+ 86-591-8756 2601

Sampling di cuntrollu

ban04

Cume funziona u campionamentu durante una ispezione?

GIS recomenda l'utilizazione di ANSI Z1.4 2008 / ANSI / ASQC Z1.4 / BS6001 / DIN 40080 / ISO 2859 / NFX 06-022 (u listessu standard di campionamentu d'ispezione mostratu in ANSI è AQL) per mostre d'ispezione. Questa norma è a so equivalenza sò cuncepiti secondu a teoria di statistiche è sò indexate cun AQL (vede a sezione seguente). I piani di campionamentu in queste norme indicanu u numeru di unità di prudutti da ogni lotu o batch chì sò da esse inspeccionati (dimensione di mostra) è i criterii per chì a determinazione di l'accettabilità di u lotu o u lotu.

In generale, u livellu d'ispezione be deve esse usatu, altrimente una leva particulare chì determina a relazione trà a dimensione di mostra è a dimensione di lotu o batch serà prescritta da l'autorità rispunsevule. Basatu nantu à a misura di a lotta o di a lotta è a lettera di codice di livellu d'ispezione hè assignatu chì a riferenza à a taglia di mostra necessaria sicondu u pianu chì hè adupratu. I piani singulari è doppia di campionamentu nurmale sò i più usati. Se ùn avete micca esigenze di campionamentu esistenti, GIS vi aiutarà à determinà quale pianu funziona megliu per i vostri bisogni specifici. 
I campioni sò verificati contru un pianu d'ispezzione detallatu per l'apparenza, a funziunalità applicabile, l'integrità di l'imballazione, l'operazione, ecc. Se ùn avete micca oghje un pianu di ispezione, u GIS pò aiutà. 
I difetti chì si trovanu sò classificati cum'è critichi, maiori o minori sicondu i piani d'ispezione. U limitu di qualità accettabile (AQL) hè specificatu da l'autorità rispunsevule cù i tipi di difetti. Un settu tipicu di AQL hè descrittu in a sezione di "Chì hè AQL". L'accettabilità di u lote o di u batchju hè determinata da i criterii d'accetta / rifiutà currispondenti cù u pianu di campionamentu.
Tuttavia, should deve esse nati in mente chì sta norma hè destinata à esse usatu nantu à una seria cuntinua di lotti, quandu usatu senza e regule di commutazione, e caratteristiche operative di u pianu di campionamentu deve esse valutate individualmente.    

Cosa hè AQL?

Un AQL, o Limitu di Qualità Accettabile, hè u livellu di qualità chì hè u peghju mediu tollerabile di u prucessu quandu una serie continuata di lotti hè sottomessa per a mostra di accettazione. AQL hè un paràmetru di u schema di campionatura. S’aspetta chì a leva di qualità di u produttu hà menu di l’AQL. Ci sò generalmente trè AQL specificati per difetti critichi, maiori è minori separatamente. Un tipicu tipicu di AQL seria cusì:

ss

U più chjucu u numeru, i menu difetti seranu accettati in a mostra di produttu. Quandu sceglite AQLs, hè impurtante chì unu capisce l'equilibriu trà u marcamentu di pusessu troppu bassu, è chì rifiutanu parechji spedizioni, è stabilisce a so pusizione troppu alta è liberate un pruduttu inaccettabile.

Nota: AQL prima era l'abbreviazione di u livellu di qualità di accettazione è hè stata cambiata per u limitu di qualità di accettazione dopu.

Classificazione di difetti

I difetti hè una partenza di una caratteristica di qualità da u so livellu o statu previstu chì si trova cun una severità suffiċiente per causà un pruduttu o serviziu assuciatu per ùn suddisfà e esigenze d'usu normale o previste. Pò esse classificatu cum'è:

Criticu  - Un difettu criticu hè in quellu ghjudiziu è l'esperienza indicanu hè probabile di:
a. risultatu in cundizioni periculi o micca sicuri per l'individui chì usanu, mantenenu, o sicondu i prudutti; 
b. impedisce u cumpletu di a funzione tattica di un elementu finale principale. 

Major  - Un difettu maiò hè unu, altru ch'è criticu, chì pò forse riesce à fallimentu, o à riduce materialmente l'usabilità di l'unità di pruduttu per u so scopu previstu. 
Minor - A minor defect is one that is not likely to reduce materially the usability of the unit of product for its intended purpose, or is a departure from established standards having little bearing on the effective use or operation of the unit of product.